fredag 2 juli 2010

Blödig

Nu har jag gått på helg och det är riktigt skönt! Det kändes dock mindre roligt att säga hejdå till mina kära enenkollegor!!! Blödig som jag är så trillade det några tårar nerför kinden när de gick. Tur att jag satt ensam och fixade lite... Kommer sakna dem enormt mycket samtidigt som det ska bli väldigt roligt med ett nytt jobb...lite splittrad kan man säga att jag är.
Hann iallafall klart med allt som jag måste fixa och avsluta på jobbet! De två kommande veckorna jobbar jag med en massa andra kollegor inom enheten, vi slås ihop i fyra veckor. Men jag jobbar bara två till och sen har jag tre veckors semester!!! 10 dagar kvar att jobba!!!

Ikväll har jag storstädat hela lägenheten! Eller jag har golvet kvar i köket, men det tar jag imorgon! Så nu blir det sängen så jag är pigg när mamma, mormor och morfar kommer imorgon!!!

På återseende!

Inga kommentarer: