torsdag 1 juli 2010

11 dagar kvar!

Nu har jag bara 11 dagar kvar och lite att fixa med innan jag slutar. Känns lite konstigt måste jag säga... Detta har varit mitt "liv" i tre år och nu ska man byta bort det. Konstigt, men känns helt rätt och ska bli roligt!!! Kommer sakna mina Enen kollegor massor, men hoppas på att jag ska få nya trevliga sådana.

Började jobba sent idag så jag passade på att rensa bland alla mina papper... jag må städa och fixa här hemma, men är urdålig på att sätta in räkningar i pärmen. Hade inte gjort det sen maj/juni förra året så det var en del...men alla fanns där i tidsskriftsamlaren...och nu sitter de fint i pärmen! Skönt att ha det gjort och hann även röja lite på kontoret!

Ikväll har vi varit på Roslagsnatta här i Norrtälje... Affärerna hade öppet till 22.00 och så var det lite underhållning och väldigt mycket folk! Köpte en parfym på rean!!!

Nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon.

På lördag kommer mamma, mormor och morfar!!!! Ska bli så roligt!!! Så imorgon blir det till att städa och fixa här hemma så det är fint! Måste åka och handla också...

Tjao

Inga kommentarer: