måndag 19 juli 2010

Ullared

Så har första semesterdagen passerat... Och den har vi tillbringat i Ullared!!!! Vi hade gjort en fin liten lapp där vi skrivit ner vad vi skulle titta på, men kan säga att det blev ganska mycket utanför den :)! Det jag inte kan förstå är hur det kunde bli så mycket, för jag var inte alls på shoppinghumör... Anneli fick nästan tvinga mig att titta på saker. Tillslut kom jag loss lite, men inte alls som jag brukar. Är iallafall 2 väskor rikare =)!!! Men vi köpte en hel del annat...kläder till Miranda som hon ska ha när hon börjar på förskolan, kläder till Anneli, pyjamaser till mig, Anneli och tjejerna, undekläder till mig och tjejerna, köksgrejer, fotopapper, sällskapsspel, böcker och mycket annat! Köpte faktiskt ett armband till mig själv, men det var i en butik utanför GeKås. Nu har vi kollat igenom alla saker och håller på att packa dem så vi får med allt när vi åker hem.

Kvällen har varit lugn och skön! Har tittat på The Proposal med Sandra Bullock och Ryan Reynolds...helt underbar film som man kan se många gånger!

Nu blir det snart sägen för jag är så trött...gick ju upp rätt tidigt imorse om man säger så. Men jag återkommer med mer senare...

Tjao

Inga kommentarer: