lördag 24 juli 2010

En dag i Stockholm!

Idag har Josefine och jag varit till Stockholm! Vi besökte Junibacken! Väldigt mysigt, men mindre än va jag hade trott, Josefine gillade det iallafall och det var huvudsaken! Vi åkte sagotåget som nog jag tyckte var det bästa!!! Underbara miljöer de har byggt upp!!!

Här sitter Josefine på bussen påväg in till Stockholm!

Josefine vilar på Lilla Gubben utanför Pippis hus!

Josefine spejar ut över alla från Karlsson på takets balkong!

På Muminhusets veranda!

Passar på att drick lite saft på färjan!

Vi tog sedan Djurgårdsfärjan in till Slussen där vi mötte upp Pierre! Vi gick sedan på en asiatisk restaurang i Gallerian och åt lunch! Sedan shoppade vi lite, jag köpte en tröja till mig själv och en pyjamas till Josefine! Hon köpte sedan en liten leksak för sina fickpengar!
Vi har haft en väldigt mysig och trevlig dag tillsammans!
Hade även ganska tur med vädret! kom lite småstänk, men inget som störde våran dag!
Anneli passade på att åka på hemvändardag i Skebo med sin syster!
Kvällen har bara varit lugn och skön! Åt en god middag och har tittat på sommarkrysset medans vi lyssnat på regnet som smattrat på fönstrena!
Nu är det snart läggdags för mig och Anneli, Josefine sover redan sött!
Får se vad morgondagen har att erbjuda oss?!
Tjao


Inga kommentarer: