söndag 11 juli 2010

En dag på stranden!

Det har varit så otroligt varmt idag så vi har tillbringat dagen vid badstranden!!! Tog med oss matsäck och åkte sedan till Mellbybadet utanför Väddö och badade i Väddekanalen! Jätteskönt och rätt så fint vatten! Dög för att jag skulle kliva i =)! Har fått lite färg idag och som vanligt glömmer jag att smörja in mig, däremot var tjejerna väl insmorda och det var tur för de var mer eller mindre i vattnet hela tiden...skugga va är det! Skönt och roligt har vi haft det iallafall! Här kommer några bilder från dagen!








Nu sover tjejerna sött och vi ska strax lägga oss också. Har nu bara 5 dagar kvar att jobba och det känns skönt! Längtar så efter semester så det blir segt att kliva upp imorgon...Anneli har nu börjat sin semester. Jag har verkligen ingen lust att jobba, men ska stå ut de dagar som är kvar! Sen ska jag vara ledig i 3 veckor och jag är verkligen ledig! Behöver inte tänka på jobbet alls, utan tar tag i det nya när jag börjar!!! Det kallar jag semester!!!

Nattinatt

Inga kommentarer: