måndag 26 juli 2010

Förmycket - förlite?!

En lugn dag som har innehållt en del saker. Började dagen (efter frukost mm) att skjutsa J till förskolan! Hon blev så glad när hon såg att storasyster var där, som hon längtat efter henne!
Sen åkte vi vidare till Hallstavik för att göra en service på bilen. Gick igenom utan problem! Vi passade på att äta lunch där medans vi väntade! Sen åkte vi hem igen och skickade fler kort på framkallning...vi har att göra sen!
Eftermiddagen har vi tillbringat hos min svägerska och hennes familj!
Lill busungen charmar oss som vanligt! Men så bestämd hon är, det är en tjej med vilja!!!

Min underbara fru har ikväll bokat in oss på ett pensionat i Stockholm onsdag - torsdag! Ska bli så mysigt och så roligt att gå på Pride! Hoppas kunna få shoppa lite, får smöra rejält för älsklingen! Ska bli skönt att va hemifrån lite med bara Anneli! Förhoppningsvis ska vi även träffa lite härliga vänner på kvällarna, men annars är det bara vi två! Borta, men ändå ganska nära hem!

Har haft tvättstugan ikväll också...men nu är den tvättad, torkad, hämtad och till viss del invikt! Så skönt att ha det gjort! Imorgon måste vi börja packa lite smått inför några dagar med tjejerna i Motala! Men det är ju bara att lägga ner lite kläder i väskan...har alltid förmycket med mig! Jaja, hellre förmycket än förlite!

Nu blir det nog tusan sängen snart! Är lika trött idag som igår och jag vet inte varför? Har väl gjort förlite saker så man känner efter mer...ska iallafall sova tills jag vaknar imorgon! Funderar även på att gå och träna, men det får vi väl se hur det blir...

Tjao

Inga kommentarer: