torsdag 24 mars 2011

Vill också!

Hade tänkt gå upp vid 06.30, men klockan visade 8.30 när jag vaknade så jag hade stängt av väckarklockan i sömnen. Kände mig jättelat som sov så länge, men måste erkänna att det var rätt gött!

Tillbringade hela förmiddagen med min underbara vän Sofie!!! Vi pratade barn och bröllop!!! Hon ska ju få en liten ängel i höst och jag är så avundssjuk på henne, men gläds nåt så enormt med henne och hennes Johan!!! Jag vill också titta på barnvagnar och bilstolar...eller egentligen så behöver jag inte det för jag har redan allt planerat till den dagen! Nu ska den bara få komma också!

Har annars jobbat som vanligt och idag var vi ute efter mellis och det var så skönt i solen! Ikväll skulle vi ha haft enhetsråd, men det kom bara en förälder så då blev vi i personalen hemskickade av rekorn. Hon stannade dock kvar eftersom föräldern hade några frågor. Så det blev inte en sån sen kväll som jag trott. Skönt för jag är lite seg...

Blev så glad när jag öppnade lönespecifikationen idag, en sån lön skulle jag vilja ha varje månad efter skatt! Nu kan jag verkligen shoppa loss i New York om 2 veckor!!! En del ska dock in på sparkontot!

Tänk att det bara är 2 veckor tills vi åker!!! Som jag längtar och det ska bli så roligt!!!

Nu ska jag snart titta på Lyxfällan.

kram

Inga kommentarer: