tisdag 15 mars 2011

Roligt

Idag vikarierade jag i ena förskoleklassen och det var så roligt! Känner mer och mer att det är i skolan jag vill vara, men har ju tänkt att läsa några kurser i matematik och specialpedagogik först. Har ikväll skickat in min ansökan så vi får väl se hur det blir! Har ju lite andra planer inför nästa år också! Men roligt har jag haft idag! Nästa vecka ska jag vara i 2:an och det ser jag fram emot!

Hade tänkt ta en kvällspromenad, men känner inte alls för det så jag tar ett pass på gymmet i morgonbitti istället! Lite duktig iallafall!

Fick ett sånt där efterlängtat samtal idag igen...njuter varje gång de ringer! Pratade lite allmänt och hon fixade lite i min journal. Vi bestämde lite preliminära hålltider så får vi se om det fungerar sen! Ni ska bara vet hur jag längtar! Men nu kommer vi inte höras på ett tag utan vi ska vänta ut tiden lite...

Men som man brukar säga... den som väntar på något gott väntar inte förlänge!

kram

Inga kommentarer: