lördag 26 mars 2011

Lugn och skön dag!

Har haft en riktigt lugn och skön dag idag! Hade tänkt att sova länge, men 07.10 vaknade jag och var klarvaken... Det var bara att kliva upp och fixa lite, sen hamnade jag framför tv:n en stund. Helgerna är så mysiga för det är de enda dagarna som jag och Anneli äter frukost samtidigt...händer i princip aldrig i veckan! Efter frukosten och efter att vi fixat till oss tog vi en promenad ner på stan, solen lyste men det blåste kallt. Jag köpte en ny bh för mina har blivit alldeles förstora samt några par strumpor, vet inte vad jag gör med mina, men sönder går de. Köpte även fina scarfsar till tjejerna samt en ögonskugga! Anneli köpte en duschhylla hon ;)! Jag hämtade även ut ett nytt parti med vitaminer, mina nya livskamrater! Ja mycket mer än så blev det inte...laddar för New York jag!!! Jo just det vi åt lunch på stan!

Väl hemma igen gick vi ner i förrådet och gick igenom ett gäng lådor. Jag hade fått för mig att det var väldigt ostrukturerade, men de var helt ok. Vi hittade album från studenttiden...jisses så vi såg ut... ska aldrig vara i den storleken mer. Ska lägga upp några före och efterbilder när jag känner mig redo. Har iallafall minskat med -19,5cm i midjan och det gillar jag!!!
Har även varit hos min vän Sofie och matat hennes katter då hon och Johan är på resande fot! Små söta liv som var så gosiga! Efteråt åkte vi och handlade lite mat till kvällens middag som var Skomakarlåda!
Annars har kvällen bara varit lugn, zappat mellan körslaget och är du smartare än en femteklassare. Nu blir det nog sängen snart!

Hoppas ni har haft en skön och härlig vårdag!!!

kram

Inga kommentarer: