fredag 11 mars 2011

4 veckor kvar

Så var den här veckan slut och det går så fort! Känns som det bara är måndag fredag hela tiden, visserligen skönt, men jag hinner inget. Fick mycket gjort på jobbet idag och det var skönt...hade en del att få undan så nu är mina högar bort!

Ikväll var min kära svägerska Viveka och hennes underbara dotter Miranda här på middag, även svärmor Maggan var här! Trevligt med besök och Miranda förgyller ju verkligen ens liv! De var redan här när jag kom så när jag klev in genom dörren så sprang hon rakt i min famn och gav mig en bamsekram, snacka om härligt mottagande!!! Annars har kvällen varit lugn!

Idag är det 4 veckor tills vi åker till New York!!! Det längtar jag till, hoppas på att få möta våren där och förhoppningsvis slippa använda vinterkläder!!! Ska hålla koll på vädret där borta! Våren känns ju ganska avlägsen här uppe hos oss, men pratade med en släkting som bor i Trelleborg och där var det bar mark, krokusarna blommade likaså snödropparna och tulpanerna var på väg upp ur jorden... Kan det inte vara så här också!?!

Ska bara se upplösningen på Let´s dance och sen ska jag sova, ska shoppa lite i Uppsala imorgon och till kvällen får vi middagsgäster och ska kolla på Melodifestivalen!

Kram

Inga kommentarer: