tisdag 29 mars 2011

Ny vecka

En ny vecka är igång och det känns bra! Innebär ju att det snart bär av till NewYork!!! Måndagen började bra och det var en härlig jobbdag och man bortser från den hemska mensvärk jag hade hela dagen. Den blev dock lite bättre när jag tränade på kvällen och det var skönt! Ett svettigt pass blev det på friskis, men så skönt och nyttigt det känns efteråt!!! Idag var det segt att gå upp, mensvärken sitter i men jag hoppas den släpper tills jag ska till jobbet. Tog en promenad ner på stan nu på förmiddagen och det var jätteskönt att gå! Inte lika härligt när jag skulle hem eftersom det då fick för sig att börja snöa...va nu det skulle vara nödvändigt för. Köpte sparkskydd till bilen...tjejerna har en förmåga att sparka på framsätet när de åker i bilen och nu är vi väldigt rädda om vår splitternya och fina bil! Kunde inte låta bli att drömma mig bort lite bland andra saker där inne på Babyproffsen...jaja...än dröjer det inte jag får införskaffa det jag tittade på! Sen blev det visst 2 nagellack på Åhléns också! Nu sitter jag här, ska alldeles strax fixa lite lunch och sen bege mig till jobbet! kram

Inga kommentarer: