onsdag 16 mars 2011

Bra dag!

Har haft en bra dag! Började dagen med att 07.15 infinna mig på gymmet för ett pass där! Var segt i början, men så skönt efteråt! Var sedan och handlade till jobbet innan jag åkte hem och duschade, åt frukost och fixade till mig. Sen bar det av till socialen på möte angående tjejerna och det blir förlängt ett halvår till!!! Så skönt, vet inte om jag skulle klara av att förlora dem...de är ju en del av vårt liv nu!!! Lunchade sedan med deras mamma innan jag åkte till jobbet! Vi hade tårtkalas...roligt, men stojigt! Stängde på jobbet, men nu är jag hemma! Är själv hemma för Anneli är ute och äter med några kollegor! Jag väntar bara på att Grey´s ska börja!!!

Vi hålla i världens sötaste lilla bebis idag och gissa om jag blev förälskad i detta lilla liv! Ja nu får tiden ta och gå lite fortare...vill ha....

kram

Inga kommentarer: