tisdag 22 mars 2011

Underbart

Vilket väder vi har haft idag! Helt underbart, det känns att våren är påväg nu!
Började dagen med lönesamtal och det gick jättebra, visst vill man alltid ha mer, men jag är nöjd! Var ett bra och trevligt samtal med chefen också! Sen åkte jag hem igen eftersom jag inte började jobba förens 13.10. Tog med frugan ut på en promenad och det var jätteskönt, men varm blev jag...snart är vinterjackan för tjock för att ha på sig vid raska promenader.
Tog det sen bara lugnt fram tills dess att jag åkte till jobbet! Är väldigt bekväm och åker bil, men ska börja cykla snart... Och på jobbet trivs jag så bra och jag kan inte få bättre kollegor! Det är en underbar känsla av att vilja gå till jobbet oavsett hur man mår...det är så roligt!!!

Sen går jag ju och tänker på annat... Tycker månaderna skulle kunna få gå lite fortare faktiskt, just i år skulle det inte göra ett dugg ;)!

Nu ska jag gå och slappa lite framför tv:n!

kram

Inga kommentarer: