lördag 6 november 2010

Snurrar runt

Ibland önskar jag att man bara kunde stänga av all hjärnverksamhet och få vila huvudet lite... Jag har så lätt för att gå och fundera kringa saker och framför allt älta dem. Visserligen är det mest bra saker som snurrar runt i mitt lilla huvud, men det tar förmycket av mina krafter, jag gräver ner mig så himla mycket så tillslut så är det negativt. Skulle bara kunna lägga mig ner och grina, men det vill jag inte, kan ingen tänka åt mig och kanske ta ett beslut...?

Hade en sån trevlig och mysig kväll i Stockholm igår och hade gärna önskat att kvällen varade längre, men allt har ju sin ände. Och egentligen fick jag/vi väl de svar vi ville ha, men ändå inte. Man tolkar saker och ting olika och jag tror det blev så i detta fall, men det går ju alltid att ändra på. Jag får ta en dag i taget och fokusera på det som ligger närmast!

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med min underbara fru så stöttar mig i allt!!!! Love you my dear!!!!

Inga kommentarer: