lördag 20 november 2010

Shopping

Ååå va jag avskyr dessa soppor, vill inte leva på dem mer... men 2 veckor till och så länge vågen visar det jag vill så ska jag väl vara nöjd!

Har verkligen tagit åt mig av va hon på cambridge sa...drick massor av vatten och det gör jag vilket ocskå resulterar i en massa toabesök. Men men, 2 veckor till som sagt! Det gör iallafall susen på vikten så ska bli intressant att se vad vågen stannar på på måndag!

Idag har vi varit till Stockholm och handlat julklappar! Alla barnen och min ena syster helt klara. sen är det lite kvar till resterande i familjen, men inte alls mycket och det är skönt! Hade som mål att i princip vara färdig innan jag opereras för jag har ju ingen aning om hur jag mår efter den. Förhoppningsvis mår jag bra och orkar fixa och dona... Inte långt kvar nu! Imorgon ska vi tvätta fönstrena, börja fixa för målning i lilla hallen och eventuelllt köpa nya gardiner till vardagsrummet! Såg ett par superfina på MIO i Stockholm, men tyckte de var fördyra. Men nu har vi kommit fram till att vi vill ha dem så nu ska vi se om de finns på MIO här i stan! De kommer bli så fina och passa så bra i vardagsrummet! Anneli borrade upp hyllan som stått och väntat på kontoret igår...blev så fint där inne och nu så är alla mina siaänglar uppställda! Även korten är uppe nu! Det blev så fint och jag satte även upp den nya julstjärnan i fönstret, så mysigt blev det!!!

Nu ska jag krypa till kojs för jag fryser något fruktansvärt... Frugan väntar nu på mig!

Tjao

Inga kommentarer: