söndag 14 november 2010

Myshelg!

Så var den här helgen över, det går alldeles för fort tycker jag.
I fredags fick jag gå till jobbet...gillade det inte alls när jag skulle gå dit för det ösregnade, men påvägen hem kändes det helt ok! Ska nog börja gå till jobbet lite oftare...har ju tiden om man säger så.
I helgen har vi haft tjejerna här igen och det har varit så mysigt!!! Lugnt och harmoniskt, hade saknat dem rejält mycket...så tyst och tomt utan dem! Fredagskvällen var väldigt lugn och tjejerna somnade tidigt. Lördagen var också lugn! Gjorde några små ärenden och handlade lite, resten av dagen ägnade vi åt julklappstillverkning, vad det blev kan jag ju inte skriva...det är ju julklappar ;)! Fina blev de iallafall och tjejerna var så stolta över sina små "verk"! Även kvällen var lugn och mysig! Idag (söndag) har vi också bra tagit det lugnt! Vi bjöd Annelis pappa på farsdagfika och även svägerskan min kom över! Trevligt att få sitta och prata lite! Vi var lata ikväll och köpte hem mat...vi blev alla mätta och belåtna! Imorgon är det soppor som gäller för mig morgon till kväll! Veckan som gått har jag ätit ett mål mat och resten soppor, men nu är det alltså soppor som gäller...inte så roligt, men men.

Var hos läkarn i fredags och läste av min cpap. Var skitnervös innan och målade f_n på väggen, men det gick så bra! Hade bättre resultat än va de trott så jag nästan skuttade därifrån! Så nu gäller det...om ca 3 veckor så ligger jag där... Börjar nästan bli lite nervös nu, men ska försöka hålla dessa känslor borta ett tag till. Har mycket som ska hinnas med på jobbet först och ska helst ha hunnit med att handla de flesta julklapparna innan! Men min dröm börjar närma sig en upplösning nu...inte jättelångt kvar, bara långt!

nattinatt

Inga kommentarer: