söndag 21 november 2010

Lugn?!

Skulle bli en lugn söndag, men jag har inte riktigt ro till det.

Fick Anneli till att tvätta alla fönstrena (ej de på balkongen) så nu ser vi ut ;)! Jag har städat och strukit dukar och gardiner... har även fått upp en ljuslykta på väggen och några tavlor. Alla listerna i lilla hallen är förtejpade så nu kan jag börja måla, blir någon dag här i veckan! Ja vi har fått lite gjort. Vi tog även en promenad till MIO, ÖB och Åhléns samt apoteket så vi har fått motion också!

Ikväll var jag på inredningsparty och det var trevligt! Fanns mycket fint, men inget som riktigt fångade mig. Jag hade ju tyvärr de dyra gardinerna jag vill ha i bakhuvudet...ibland måste man ju välja...

Imorgon börjar en ny vecka och nya tag... 2 veckor kvar med dessa äckliga soppor... Men jag ska klara det. Ska bli kul att se va vågen stannar på imorgon...

Tjao

Inga kommentarer: