måndag 8 november 2010

Jobbigt

Usch...jag har en jobbig dag idag, inte rent arbetsmässigt men rent psykiskt. Det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud. Det borde vara rena glädjen där uppe, men samtidgt är jag så nervös, så rädd, men samtidgt glad för hur det kommer att bli. Känner att det kommer att behövas mycket berabetning för min del och många diskussioner...jag kommer att vilja ha allt klart för mig innan det blir dags. Samtidigt vill jag inte såra någon och det känns just nu som om att jag kommer göra det... Det är inte lätt och i det stora hela så gillar jag detta, men är så rädd... Känner att det nog inte är så mycket idé att skriva mer för jag kommer bara snurra till det. Ska ta och bege mig till jobbet nu så jag får annat och tänka på, förhoppningsvis iallafall! Fattar inte varför jag jämt ska älta och gräva ner mig i saker och ting... jag borde ju inte vara rädd, jag borde hoppa av glädje... kan ingen hjäpa mig att finna denna glädje, jag behöver den!!!?!

För övrigt så går jag bara och väntar och väntar på en tid...kanske förhoppningsvis får den på onsdag, hållar mina tummar för det!

Inga kommentarer: