lördag 27 november 2010

Mys

Har tjejerna här denna helg och det är väldigt mysigt! Var ute och åkte pulka på förmiddagen och fy så kallt det var! Gick in efter ca 1½ timme och åt lunch...soppa allihopa, men jag har ju min egen ;(. Sen skrev vi inköpslista och begav oss till Flygis, ÖB och Coop för att inhandla lite saker, lite blev mycket! Så i eftermiddag har vi gjort laktosfritt julgodis som tjejerna ska få ta med sig hem! Kola och Rocky roads. Måste dock erkänna att jag inte deltog så mycket för fy så plågsamt det var... näe...nu får allt vad bakning, matlagning mm vänta tills efter min operation...kan visserligen inte äta så mycket men får ju iallafall slicka av fingrarna ;)!

Ikväll blir det mys framför tv:n. Anneli och tjejerna ska äta mat och jag min soppa...bara 3 dagar kvar med den!!!!!

Näe nu ska jag börja titta på vad jag ska packa ner i väskan som ska med till sjukhuset... dagarna går så himla fort och jag är skitnervös nu...

På återseende

Inga kommentarer: