torsdag 25 november 2010

Nervös

Det går fort nu... Var helt inställd på den 6 december, men så igår eftermiddag ringde de och frågade om jag kunde redan den 1 december. Och visst kunde jag det, men oj så nervös jag blev och är fortfarande. Det har känts så avlägset och med allt strul denna höst så vågade jag knappt hoppas på att det skulle ske i höst. Men på onsdag nästa vecka så opereras jag äntligen! Ser dock inte fram emot sprutorna jag ska ta i 10 dagar, men det är ju bara att gilla läget! Men detta betyder också att det bara är 5 dagar till med dessa äckliga soppor, 15 måltider om man nu kan säga så... ska bli så skönt att slippa dem!

För övrigt är nu hallen färdig målad och det blev så bra! Satte upp en tavla där idag, ska nu hitta de krokar jag vill ha där. Inte lätt, men jag ska finna dem!

Näe...sängen kallar! Imorgon får jag gå till jobbet eftersom Anneli behöver bilen när hon ska hämta tjejerna och cykla kan jag baraglömma med all den snö som ligger på marken. Kan ju hoppas på att det slutat snöa och blåsa till imorgon för då kan det nog bli riktigt skönt att gå!

nattinatt

Inga kommentarer: