onsdag 17 november 2010

Nöjd!

Ännu en dag var till enda och fy så kallt det har varit. Jobbade extra i morse så fick gå upp tidigt idag! Var ju sedan ledig några timmar mitt på dagen så då tog jag en långpromenad... Gick och köpte mer soppor...hade hellre lagt pengarna på något annat, men nu är dessa min föda i 2½ vecka till...sen vill jag inte se en sådan soppa mer i hela mitt liv! Nu längtar jag tills detta är gjort så jag kan "börja om"!!!

Kom upp i nästan 13200 steg idag och känner mig väldigt nöjd med det!

Nattinatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Så glad att jag hittat din blogg igen. Kämpa på nu med vikten. Operationen kommer bli en rejäl knuff i rätt riktning. Förstår att det är trist att bara äta soppa, efter operationen blir det väl också bara flytande ett tag?
Jag kämpar också med vikten, gick ju upp så mycket när jag vänta Stina. Hoppas allt är bra med dig! Är du i motala något över jul/nyår! Skulle vara kul att ses. Kram Mia

Karros blogg sa...

Hej!

Ja nu kämpar jag...är riktigt segt med de sista kilona som ska bort innan operationen...2,5 kvar på 2 veckor, men det ska gå! Du kommer klara det!!! Motionera och ät mindre potioner, skippa allt snacks! Mycket lätt att ge råd till andra, men inte så lätt att följa dem själv ;)! Vi kommer vara nere över julhelgen och några dagar veckan efter! Firar dock nyår här uppe. Skulle vara jättekul att ses!!!! kram