tisdag 16 november 2010

Då var det klart!

Så var det då klart! Den 1/12 skrivs jag in på sjukhuset, men får åka hem igen och återkomma den 6/12 och då någon gång under dagen opereras jag!!! Fick kallelsen igår med en himla massa information som jag läst noga. Har även läst igenom häftet jag fick på obesitas i april...vill ha allt klart för mig innan det är dags! Måste erkänna att jag börjar bli lite nervös nu, men bara lite ;)! Nu är det bara de sista envisa kilona som ska bort, men jag tror och hoppas att det ska gå bra! Äter (dricker) just nu bara soppor och så kommer det vara fram till dagen D! Inte gott, men så är det.

Idag har jag gått hela dagen...känns det som iallafall. Anneli och jag tog en morgonpromenad på ca 45 minuter och sedan gick jag till jobbet via stan och hem via stan. Har gått 16425 steg idag och det är jag nöjd med! Sen har jag sprungit hit och dit på jobbet med olika saker. Ja snart blir det sängen. Ska öppna imorgon så de gäller att vakna i tid.

Känner att jag varit lite gnällig här på bloggen den senaste tiden, men jag lovar att försöka ändra på det! Känner mig iallafall lite positivare nu!!!

Längtar till helgen då vi ska in till Stockholm och julshoppa...något jag är bra på!!! Annars planerar jag min fest...blev ett litet bakslag med lokalen, men försöker lösa det nu. Inbjudningskorten är klara och ska ju bara skickas iväg, men först måste jag ju se hur det blir med lokalen... ja det blir inte alltid som man tänkt sig, men detta ska nog lösa sig!

Nu måste jag nog lägga mig...

Nattinatt

2 kommentarer:

Therése sa...

hallå vännen, är det en GBP du ska göra? Har ju inte hängt med...hehe
såg att du varit inne på min blogg :)

Karros blogg sa...

Ja det stämmer. Orkar inte kämpa själv längre utan behöver extra hjälp! Vet så många som gjort det och som är så nöjda så jag känner mig nöjd med detta val! Hur går det för dig då?