torsdag 28 oktober 2010

Så skönt!

I natt har jag sovit så skönt! Kan bero på att jag inte kände mig helt hundra igår, men knappt märkt av maskinen utan sovit! Vaknade inte ens när Anneli gick till jobbet eller när min klocka ringde...detta var välbehövligt efter 2 veckor utan tillräckligt med sömn! Så idag känner jag mig lite piggare!

Ska åka till jobbet lite tidigare idag för att fixa inför halloweenpyssel! Ska blir roligt, sen är jag ledig till nästa torsdag! Det ska bli ljuvligt! Är ju höstlov nästa vecka så då passar jag på att ta ut lite ledighet...

I helgen åker vi till Örebro till min kära syster och svåger! Det ska bli trevligt! Ska bli så kul och se hur de har kommit iordning i lägenheten och så ska vi göra stan! Eventuellt blir det är Vingåkers outlet, v får se vad som hinns och orkas med! Vi åker hem på måndag och då ska vi först stanna till på Skolforum i Stockholm och sedan hos familjen Stedt på Lidingö! Sen blir det två lugna dagar här hemma! Ska förhoppningsvis måla om hallen då så att jag/vi någon gång kan få ordning på den!

Sen ska vi träffa vår kära vän Niklas på fredagen (V.44)...ska bli kul!

Ja det var min närmsta tid!

På återseende!

Inga kommentarer: