söndag 3 oktober 2010

yrsel...

Jaha så har det gått en hel vecka till sen jag skrev sist...



Har faktiskt varit en väldigt lugn vecka, vilket har varit skönt! Veckorna består ju mest av jobb och träning! Är så stolt över mig själv att jag har kommit igång med träningen så bra, vet dock att jag utsätter min kropp för lite förmycket just nu. Men jag har bestämt mig för en rivstart och än så länge så ser det bra ut! Måste kanske börja tänka lite för jag har haft så mycket yrsel på sistone...kan bara sitta i soffan och känna hur allt bara snurrar. men det blir säkert bättre!



I fredags så sov jag med en näsgrej som ska kolla om jag har andningsuppehåll eller inte. Inte roligt att sova med och jag vaknade mitt i natten och upptäckte att jag dragit av mig "slangen" till näsan, jag hoppas det får tillräckligt med data ändå för jag pallar inte att sova med den en gång till, var längesen jag sov så dåligt.



Har haft tjejerna i helgen! Mysigt och livligt som vanligt! Igår (lördag) var vi till Stockholm, var på IKEA och lite andra butiker, men vi tillbringade nog mest tid på Toy ´s rus... Mysig dag!



Idag har vi varit ute på Vätö och firat Annelis "lilla" kusin som fyllde 20 år! Det var jättetrevligt, men trist att sitta och titta på alla andra när det åt tårta, kakor, pajer och fyllda pitabröd... Jag fick snällt vänta tills vi kom hem och ta min härliga soppa...not.



Är riktigt trött på dessa soppor nu och tanken på att det är 4 veckor kvar med dessa får mig att nästan tänka om... Men vågen visade minus 2,9 kilo idag och det är från i onsdags, då blir man ju lite glad, men skulle som sagt gärna slippa yrseln.



Näe, sängen hägrar nu...dags att vila inför morgon dagen... lämna tjejerna på skola/förskola vid 8.15 i Rimbo, jobba 10-17.30 och sen träna. Ja dagen är fullspäckad!'



Nattinatt!

Inga kommentarer: