tisdag 5 oktober 2010

Svacka

Veckorna rusar iväg, ibland vill jag stanna tiden. Är inne i en liten svacka just nu och allt känns bara skit... Och jag blir ju inte gladare av att äta dessa förbannade soppor, bara 3½ vecka kvar, vilket också är tiden som är kvar innan operationen. Jag vill ha den gjord nu, börja om... Men men...först ska de sista kilona bort och det vet i tusan hur det går. Ska väga mig hos Jenny imorgon och jag hoppas innerligt att det visar minus på vågen annars vet jag inte vad jag ska göra?

Veckan blir lugn... Har tränat både idag och igår, onsdag tänker jag ge mig ledig och så kör vi på torsdag igen! Imorgon (ons) är det marknad i stan så vi knallar väl ner dit en sväng efter jobbet. Annars händer inte mycket. Anneli ska på möhippa på lördag så jag är själv, ska nog åka in på Underbara barn, Hus och hem samt inredningsmässan i Stockholm. Nåt roligt vill jag göra, annars blir jag själv. Kan ju visserligen vara skönt det också...

Näe...tror det blir sängen nu...

Tjao

Inga kommentarer: