fredag 1 februari 2013

Pikad!

Eftersom min kära kollega påpekade idag på att jag var dålig på att uppdatera bloggen så kommer här ett litet inlägg!

Har inte riktigt haft orken för att skriva om kvällarna...är otroligt förkyld och har somnat tidigt på soffan varje kväll denna vecka. Men nu är äntligen helg och jag sitter nu här i soffan och väntar på att min älskade mamma med man samt hund ska komma!!! Ska ha de så mysigt i helgen! Ska strax börja med maten vilket ska bli pitabröd fyllda med haloumiost, kyckling, sallad, tomat och dressing. Lite nyttig måste man ju vara ;)!

Har ägnat eftermiddagen till att skriva klart min del i grupprapporten i vår LS-studie så nu kan jag släppa den fram till nästa lektion!

Nu hoppas vi bara att förkylningen försvinner under helgen så jag är lite piggare på måndag när det är dags att jobba igen!

Trevlig helg på er!

Marie! Är så glad över att ha dig i mitt liv!!! Tack för att du står ut med mig...har ju inte alltid det bästa humöret just nu.
Kram

Inga kommentarer: