onsdag 30 januari 2013

Förkyld

Så bröt då förkylningen ut...än så länge ingen feber så då jobbar vi på! Det är fullt upp och just nu är det mycket med mattekursen också. Bara en månad kvar till slutredovisningen...YES! Sen har jag ju två rapporter att skriva, en tillsammans med min studiegrupp och en enskild, men tid är ju allt jag har ;)!

Dagarna rullar på och jag vet inte riktigt vart de tar vägen, men försvinner gör de. I hetttlgen hade vi J här och det var mysigt! Vi åkte i lördags till Örebro och hälsade på Emma, Marcus och lille Axel! En riktigt mysig dag hade vi! Söndagen var lugn! Vi åkte ut till havet till Annelis pappa med sambo och grillade korv och vandrade på isen tillsammans med Annelis syskon med familjer! Också det var en mysig dag!

I helgen kommer min mamma och Kenny hit! Ska bli så mysigt och härligt att ha dem här! Antar att även "lillebror" är med! Längtar!!!

Ikväll har jag och Anneli varit på bio. Vi såg den svenska filmen EGO och den var riktigt bra faktiskt! Nu blir det lite slapp på soffan innan det blir dags för lite sömn...hoppas på att förkylningen ger med sig snart!
Kram

Inga kommentarer: