onsdag 2 januari 2013

Hemma igen!

Så var vi då hemma igen, rätt skönt att efter 1½ vecka få kliva in i lägenheten igen! Kommer dock sakna att kunna sitta upp och prata med min mor och Kenny på kvällarna, ja under dagana också!

Nyårsafton firade vi hemma hos kompisar och det var väldigt trevligt! Indiskt tema på maten och det var gott och intressant! Vid tolvslaget gick vi ut och tände en brasa och tomtebloss!


Gott Nytt År!

Min vackra och underbara fru!
Nyårsdagen tillbringade vi hemma hos mamma eftersom hon fyllde år! Grattis älskade mamma!!!
Min systrar med respektive samt mina morföräldrar var också där! Så mysigt att träffa dem alla igen! Axel roade oss som vanligt, den lilla underbara pojken!!! Även denna kväll blev sen efter att vi suttit uppe och pratat, men vad gör det om man har trevligt!

Idag åkte vi alla hem i omgångar...frukost tillsammans som vanligt! Vi kom iväg som vi skulle och körde nästa non stop, ett litet besök på Stoff och stil samt Mac Donalds blev det i Stockholm. Väl hemma packade vi in alla våra väskor och sedan drog vi till Flygis för att handla lite mat. Kylskåpet ekade nämligen :).

Det finaste man har sätter man på bordet!!! Älskar dig lilla Axel, mosters älskling!!!
 
Nu sitter vi här hemma i soffan och tar det bara lugnt! Anneli börjar jobba imorgon igen, men jag är ledig! Ska dock förbi jobbet och fixa lite eftersom jag får en ny elev på tisdag.
Ikväll var vi lite lata och gjorde bakad potatis till mat, fast vi gjorde röran själva...så gott!
 
Jag hoppas nu att 2013 ska bli ett bättre år än 2012! Jag orkar inte fler motgångar och hoppas att den som styr över våra liv ger mig lite tur! Han där uppe vet ju mina önskningar och har ju ett och annat att bevisa för mig...vi får väl se.
Kram




Inga kommentarer: