lördag 5 januari 2013

Tankarna

Haft världens lugnaste lördag...skönt, men nu är jag rastlös. Ser verkligen fram emot att börja jobba igen på måndag, att få en massa annat att tänka på. Just nu tänker jag mycket på vad som kunde ha varit och vad vi skulle ha gjort, men som tyvärr inte blev så. Dessa tankar gör ofta ont och jag önskar att jag kunde vrida tillbaka klockan och att faktiskt känt efter hur jag mådde och hur kroppen kändes, men tyvärr går det ju inte.

Försöker se positivt på 2013, men tusan så svårt det är. Varför skulle allt bara vända helt plötsligt och gå vår väg? Önskade mig ju ett bättre år, men tror att det kommer se ganska likt ut 2012. Men önska kan man ju alltid!

Längtar nu till måndag då jag får träffa mina underbara kollegor igen! Men först en myskväll med frugan! Potatisgratäng och fläskfilé står på menyn!
Kram

Inga kommentarer: