måndag 11 februari 2013

Ska studera

Ny vecka och idag är jag tjänstledig för att sitta hemma och studera...går så där. Lite annat kom ivägen som jag var tvungen att ta tag i, men nu snart ska jag sätta fart! Imorgon är det skola som gäller och det sista seminariet...sen har vi bara slutredovisningen kvar!

I helgen hade vi lilla J för sista gången...känns lite tomt nu, men samtidigt bra! Vi behöver fokusera på oss själva och bara va...kunna göra som vi vill när vi vill utan att ha någon annan att tänka på. Efter fyra år tycker vi att vi har gjort vårt! Det har varit mysigt, men också jobbigt vissa stunder! Nu hoppas vi att vi någon gång i framtiden får vår egen lilla familj!

Igår hade vi även besök av Annelis syster och hennes två döttrar så det va fullt hus! Pannkakslunch blev det och alla åt vi så vi blev mätta! Dagen bestod annars av lek och bus och när de åkte hem spelade vi spel och fikade med J! Hon kommer säkerligen att komma på besök nån gång, men när det blir vet man aldrig.

Nu ska jag vara lite ordentlig och ta tag i de där tråkiga böckerna och förbereda mig för morgondagen.
Kram

Inga kommentarer: