söndag 3 februari 2013

Haft mamma här!

Helgen har gått så fort...det var så skönt att vara ledig och få rå om min mamma och Kenny! Ja och så min håriga lilla "lillebror"! Han har varit som en igel på mig och följt mig vart jag än gått! Gick jag på toa så satt han utanför och väntade! Jag är aboslut ingen hundälskare, men Miró är så underbar och jag älskar denna lilla hund!
Vi har haft det lugnt och skönt! Vi började gårdagen med en rejäl frukost och sedan åkte vi till svärfars bilfirma och tittade på bilar. Kenny är så sugen på en ny bil...får se hur det blir! Sen åkte vi tillbaka till Norrtälje och gick och fikade! Tog en kort sväng på stan för mer orkade jag inte. Denna hemska förkylning sänker mig totalt. När vi kom hem var vi alla lite sega så vi tog det lugnt! Anneli och jag påbörjade middagen och när den var färdig och vi hade ätit så var det dags för mellon. Ja va ska man säga om den...tycker Dannys och Ginas nummer borde vunnit! Det blev en sen kväll då vi satt uppe länge och pratade...mys!
Idag gick vi upp skapligt för mamma och Kenny behövde komme hem till lunch då de hade ett församlingsmöte som de var tvugna att vara med på! Sorgligt att säga hejdå...ingen aning om när jag träffar dem igen. Tur det finns telefon!

Vi har bara tagit det lugnt idag! Vi har varit runt och tittat på dammsugare. Fick nämligen pengar av min mamma och Kenny, mina systrar med respektive och mormor och morfar som ska gå till just en dammsugare! Fick även ett par jättefina örhängen!!! Tack snälla ni!
Vi tvättade även bilen eftersom det var väldigt välbehövligt! Resten av eftermiddagen har vi legat på soffan och tittat på film och halvsovit! Middagen har bestått av rester!

Borde kanske var hemma imorgon, men men...får se hur jag mår när jag vaknar.
Kram

Inga kommentarer: