söndag 24 februari 2013

Sportlov!

Nu har jag då sportlov och det är mycket efterlängtat! Har varit så trött på sistone och haft en envis förkylning som inte velat ge med sig. Tänkte precis skriva att det är så skönt att slippa ställa klockan till imorgon, men där misstog jag mig...ska ju till universitetet imorgon och träffa min studiegrupp, ska vara där klockan 09.00. Suck, men på tisdag då ska jag strunta i väckarklockan!

Idag har vi haft en effektiv, men ganska lugn dag! Vi har städat lägenheten, har dock två rum kvar, men eftersom vi nu inte har tjejerna längre ska de fräschas upp lite göras om. Det nya madrassöverdraget, bäddmadrassen och nya lakanen är inhandlade och ska bara på plats, blir veckans projekt. Blir fint när det är klart! Annelis systerdotter ska även komma hit och se om hon vill ha några av alla de klädesplagg vi har, resten tänker vi skänka bort.
Anneli har även hunnit hjälpa sin mamma med diverse saker medans jag strostädade köket och vila lite på soffan! Jag tog en kort, men mycket skön promenad i det fina vädret!

Nu doftar det nybaka bröd här hemma efter att min underbara fru bakat! Själv ska jag strax laga middag och sedan blir det en lugn kväll framför tv:n!

Osminkad och helt neutral ;)

Så fnt nere vid sjön!
Nu är det dags att sätta fart med middagen så vi får nåt i oss! Sen ska jag försöka ladda för skolarbete imorgon.
Kram

Inga kommentarer: