onsdag 13 februari 2013

Så rörd och tacksam!

Livet blir ju inte alltid som man tänkt sig, men som tur är har man oftast människor omkring sig som bryr sig om en och finns där! Mitt senaste halvår har varit allt annat än vad jag tänkt mig och jag har varit långt, långt nere. Det har funnits dagar då jag önskat mig någon helt annastans. Jag är så oerhört tacksam för alla de underbara människor jag har runt omkring mig, min familj, vänner, kollegor!

Min familj har fått utstå det mesta och det är ju tur att de alltid står ut med mig! Älskar er!!! Och så mina fina vänner, vad skulle jag gjort/göra utan er?! Jag har inte varit den trevligaste och sällskapligaste de senaste månaderna, men det börjar vända!!! Mina kollegor...ja vad skulle jag gjort utan dem? Jag hade inte orkat jobba utan deras förståelse och idag gjorde de mig riktigt rörd! Tack för att ni bryr er! Sen har vi ju de där som betytt/betyder lite extra! Ni finns där hela tiden trots att ni har fullt upp med ert eget och jag har kunnat höra av mig när som! Tack!!!

En annan som betyder otroligt mycket för mig är min helt underbara fru! Jag hade inte tagit mig igenom detta utan dig, älskar dig så otroligt mycket och du är mitt allt!!!

Har funderat mycket på det här en tid nu och idag blev jag så rörd på jobbet! Ni anar inte vad det betyder för mig!
Jag måste bli bättre på att visa min uppskattning tror jag, men det kommer!
Kram

Inga kommentarer: