måndag 25 februari 2013

En rapport klar!

Efter en heldag på universitetet är jag hel slut i både kropp och knopp. Att jag dessutom åkte den där himla bussen gjorde ju inte saken bättre. Förstår inte varför folk ska röka sina förbannade cigaretter fram tills de kliver in i bussen...det stinker ju. Både på vägen in och hem satte sig en stinkande människa bredvid mig och får sitta där och försöka att inte kräkas. Men nu är det bara en vända kvar in dit och sen är det över! Vi blev iallafall färdiga med vår grupprapport idag och redovisningen är planerad så det känns väldigt skönt! Nu har jag bara min enskilda rapport kvar att skriva. Sen ska vi bara hoppas på att jag blir godkänd så jag kan lägga detta bakom mig, så skönt det ska bli!

När jag kom hem hade min kära fru lagat middag och den stod färdig och framdukad på köksbordet, LYX! Gott var det och mätt blev jag! Resten av kvällen har jag tillbringat liggandes i soffan framför tv:n. Har inte orkat göra något vettigt...

Imorgon ska jag inte ställa klockan utan sova så länge som jag behöver! Ska dock åka till jobbet en sväng och förbereda till vikarien nästa vecka då jag är borta några dagar pga studierna, men det går nog fort.

Nu ska jag kolla lite mer på tv innan det blir sängen!
Kram

Inga kommentarer: