tisdag 5 februari 2013

Födelsedag!

Så blev jag då ett år äldre idag! Så skönt att det känns precis som innan ;). Anneli grattade mig på morgonen innan jag åkte till jobbet, tack älskling för de fina presenterna! När jag kom till jobbet möttes jag av riktig skönsång! Tack Marie!!!
Dagen har annars varit väldigt lugnt och på jobbet rullade allt på som vanligt! Blev så glad idag på svenskalektionen när eleverna skulle skriva berättelser...har några elever som bara klagar på att det inte är skoj, de avskyr att skriva mm, men idag fick jag äntligen se att det förstått det vi gått igenom! De hade skrivit jättebra berättelser med handling, stor bokstav osv. Det är verkligen underbart när man ser deras utveckling!

Somnade på soffan när jag kom hem och när jag vaknade fick jag lite smått panik...skulle ju delta i ett litteraturseminarium på nätet i den mattekurs jag läser. Fick snabbt skriva ihop lite tankar och lägga upp och svara på de andras...svammel kallas nog det jag skrev ihop, men jag deltog iallafall!

Någon direkt födelsdagsmiddag blev det inte...risgrynsgröt...orkade verkligen inte laga någon mat. Men vi åt blåbärspaj efteråt när svärmor hade kommit! Är ju inte mycket för tårta, men blåbärspaj är en favorit!!!

Nu ligger jag här på soffan med datorn på magen och skriver...blir nog sängen snart, ny dag imorgon!

Tack alla för era gratulationer och tack till min kära familj för de fina presenterna!!!
Kram

1 kommentar:

Libra sa...

Grattis på födelsedagen! :)
Kramar