torsdag 7 juli 2011

Solig dag!

En solig, varm och fin dag har det varit! Idag fick älsklingen som hon ville så vi åkte ut till havet och sommarhuset! Så varmt så jag njöt av den svalkande fläkten man kände där ute! Men naturligtvis har jag bränt mig på armarna...att jag aldrig lär mig! Men skönt var det, fast jag måste erkänna att jag blir så rastlös...mobilen fungerar inte där och man har inte så mycket att pyssla med heller...men samtidgt är ju detta väldigt skönt! Svärfars sambo var där med sina föräldrar samt ena dotter och det var trevligt!!!
Ikväll har vi varit på stan! Det var Roslagsnatta/Julinatta så butikerna var öppna till 22.00 och så var det en massa underhållning av bla Sara Varga, Linda Prichard och Neo...lyssnade dock inte speciellt mycket på någon av dem...vi gick och fikade istället! Var ju hur lugnt som helst på fiken när Sara Varga sjöng...ingen väntan och massor av lediga bord! Sen gick vi en sväng på stan! Sprang på min kära svägerska med lilla Miranda! Vi ska leka imorgon och det ska bli mysigt! Köpte även en klänning som jag tror att jag ska ha på bröllopet på lördag, får se!
Nåt annat som dock är lite jobbigt är att jag har kommit in i en period där jag bara ser barnvagnar och gravidakvinnor överallt. Blir så avundssjuk och bara längtar tills det blir vår tur!!! Tiden går försakta just nu och det stör mig...väntar fortfarande på det där brevet...hoppas det kommer snart!!! Jag får fortsätta drömma så länge!!!

Nu blir det sängen så man orkar upp skapligt imorgon, har inte bestämt mig än för om jag ska träna eller inte?!

kram

Inga kommentarer: