onsdag 13 juli 2011

Packat och klart!

Nu är det mesta packat och allt står i hallen...man kan tro att vi ska vara borta en månad, men så är det ju inte. Det är ju bara det att när man ska till två ställen så behöver man ju dubbla saker. Imorgon bär det först av till Motala!!! Där sover vi en natt för att sedan åka vidare ner till Trelleborg på fredagen. Och då behöver vi lakan, diskmedel och allt annat som behövs när man hyr stuga! Tycker att vi packade kläder bra också...kan hända att det är förmycket och då har jag ändå plockat bort en massa från tjejerna och mig själv. Men det ska nog bli bra! När vi kommer tillbaka till Motala på måndag så finns ju mammas tvättmaskin! Det ska bli så härligt och mysigt!!! Nu sitter älsklingen och tittar på fotboll och jag ska väl göra henne sällskap! Tjejerna sover så sött i sin säng! Ljuvligt att dem här igen!!!
Jag kommer säkert att göra små inlägg under vår semesterresa, men nu säger jag godnatt!

kram

Inga kommentarer: