söndag 3 juli 2011

Nya skor!

Har haft en lugn och skön dag! Sov ganska länge och tog det sen lugnt på förmiddagen. Fick med mig frugan upp till Skoman för att kolla på skor och dessa raringar följde med mig hem! Tyckte det var bästa att fylla på lite för skor är något jag har brist på ;)! (lögn!)

Sen åkte vi hem till svärmor och kollade så hon mådde bra samt skjutsade henne till jobbet! Hon gick ju och trilla här i torsdags så hon fick sy i hakan...usch vill inte tänka på hur illa det kunde ha gott. Hon minns inte riktigt vad som hände, men som tur är finns det vänliga människor i vårt samhälle som hjälper en! Efter att vi skjutsat svärmor tog vi en sväng på kappahl och köpte ett par byxor till lilla J, hade velat titta på mer, men min mage behövde akut en toalett...mjukglassen jag ätit tidigare ville inte stanna kvar...suck...jag har verkligen blivit känslig mot laktos. Jaja... tur jag kan äta jordgubbar iallafall! Eftermiddagen har varit lugn! Vi lagade lite mat och sedan fick jag äntligen min fru med mig ner till förrådet för att röja och städa lite! Nu är det så fint och bilen fullastad med saker som vi ska köra till tippen imorgon! Passade även på att prova några långklänningar som jag hade hängandes där... två av dem ska skänkas bort för de var alldeles förstora och tror inte att jag kommer att vilja ha dem igen. Men nu kom jag äntligen i min balklänning igen!!! Den satt bättre nu än för elva årsen!!! Den får minsann hänga kvar...så många mysiga minnen i den!
Nu ska jag slappa en stund i soffan innan det blir dags för sängen! Njuter så av att ha semester!!!


kram

Inga kommentarer: