tisdag 5 juli 2011

Drömmer

Trist väder idag också så vi tog oss en liten tur till Uppsala och gick på IKEA, Barnens hus mm! Blev dock väldigt lindrig shopping och faktiskt bara sånt som vi behöver! På Barnens hus är det alltid mysigt att gå...speciellt som man kan drömma och planera så mycket! Min fru tycker att jag är lite knasig (kanske inte så lite heller ;)), men idag förklarade jag för henne att det är bra att kolla in dessa saker i tid för då vet vi ju hur mycket pengar vi måste spara! Hör och häpna...hon höll med, men mest för att jag är en sån slösa!!! Ja drömmer gör jag iallafall, vet precis vad jag/vi vill ha för saker när det blir dags!!! Men än så länge dröjer det. Går nu bara och väntar på det efterlängtade brevet, men de sa att så här i semestertider kunde det dröja lite, men snart!!!
När vi kom hem så slappade vi lite och åt middag, sen åkte vi över till svärmor och smakade på hennes nybakade rulltårta och det var så gott!!! Kollade även på Allsång på Skansen! Nu blir det nog sängen snart! Har en hemsk huvudvärk som jag gärna blir av med tills imorgon då vi ska till Stockholm och strosa lite och sedan ut och äta med Niklas och Pierre! Ska bli mycket trevligt!!!
Nu vandrar jag nog snart in i drömmarnas värld!!!


kram

Inga kommentarer: