lördag 30 juli 2011

Lugn dag!

Nu drar vi snart iväg till sommarhuset och havet! Ska bara slappa och ta det lugnt! Blir nog även kvar till imorgon vilket innebär att jag kommer att få titta på speedway ikväll...gäller att ladda upp med bok, korsord mm...har urusel mottagning där ute så nåt internet kommer jag inte ha :( . Men eftersom jag varit så trött denna vecka så ska det bli skönt att bara få ta det lugnt, behöver nog det!

I natt drömde jag något så underbart och för er som känner mig så vet ni vad!!! Jag hoppas på positiva besked i slutet av augusti så kanske kanske i augusti/september nästa år så kan det bli vår tur! Kan lova att det mesta redan är planerat!!! Jaja...än så länge får jag fortsätta drömma!!!
Nu ska vi packa ihop det sista och sedan bege oss!

kram

Inga kommentarer: