torsdag 6 oktober 2011

Tung vecka

En tung vecka detta...inte på det personliga planet utan på jobbet. Jag tycker egentligen att det är superkul att undervisa, men just nu när klassen är som den (föräldrarna också får den delen) så känns det inte ett dugg roligt. Jag hoppas innerligt att deras lärare kommer tillbaka efter lovet för jag saknar fritids! Efter detta vikariat så vet jag inte om jag vill vara klasslärare i framtiden? Känns inte så nu iallafall utan nu ska jag satsa på det jag velat bli länge...specialpedagog. Jag vill satsa på de elever som verkligen behöver hjälp, men som inte får det i skolan...tidsbrist kallas det. Men då har jag ju några års studier kvar! Men det känns helt ok!!! Det får ta den tid det tar, har ju redan börjat ju!!! Men tänker ha ett litet avbrott för annat på vägen!!! Jaja...snart helg så då får jag slappa, lite iallafall! Svärfar fyller 60 imorgon så på lördag ska vi fira honom!!! Då får jag även mysa med Miranda och lilla Diana!!! Bilder på det lilla underverket kommer och även bilder från förra helgen! Har bara inte orkat.

Vad gäller våran resa och framtid så har jag nu fått en tid till skrapningen och den är ganska snart! Känns skönt så sen ska vi bara hålla kolla på allt annat som man måste hålla koll på!!!

Nu ska jag jobba lite...jobbar långa dagar denna vecka så jag gå hem tidigt några nästa vecka då mamma är här på besök!!!

Kram

Inga kommentarer: