fredag 14 oktober 2011

Bilder från oktober

Här kommer lite bilder från de senaste veckorna! Vi började oktober månad med att åka till Motala för att fira min morfar som fyllt 80 år och även mormor som fyllt 82 år! Det var mycket trevligt att träffa släkten igen!!!


Tog några kusinkort!!! Jisses så roligt vi hade!!!


Min kära mormor och morfar!!!



Detta är min svägerskas lilla dotter Diana!!!


Mor och dotter samtalar!



Min kära svärfar fyllde 60 år den 7/10 så då var det kalas!


Miranda och jag "hängde" i baren!


Morbror Robert och Miranda!


Min kära svägerska Lina som går i väntans tider!


Denna lilla underbara tjej heter Meya och henne fick jag börja lära känna så sent som igår (13/10)! Hon är bland det minsta jag sett med sina 45cm!!! Så otroligt söt!!!

Kram

Inga kommentarer: