måndag 24 oktober 2011

Underbar helg!!!

Har haft en riktig härlig helg!!! Det var sedan innan bestämt att mamma och Kenny skulle komma på besök så hela fredagen gick jag som ett litet barn och väntade på dem. De blev dock lite sena för det var tvugna att fixa något i Västerås...ja lilla tröga jag fattade inget, men jag fick mig en rejäl överraskning när de kom! De hade hämtat upp min kära underbara lillasyster Emma på vägen!!! Jisses så glad jag blev!!! Detta behövde jag verkligen efter allt som varit och hänt!!! Mycket prat och mys har det blivit! I lördags var vi även på fest allihopa och det var väldigt trevligt, men jag njöt mest av att ha min underbara familj här uppe! Nu längtar jag till Alla helgona då jag ska åka till Örebro och hälsa på min kära syster!!!
Igår söndag var en riktigt seg dag... Mamma, Kenny och Emma åkte vid 11 så då åkte vi och handlade lite. Ingen av oss orkade laga mat så vi köpte med oss pizza hem. Resten av dagen låg vi bokstavligen på soffan och sov eller tittade på tv. Det kändes som om jag festat gärnet dagen innan...och jag som var alkoholfri! Skönt var det iallafall!

Nu är en ny vecka igång med massor att göra!
Kram

Inga kommentarer: