fredag 14 oktober 2011

Närmar sig...

Så var det då helg igen och det är så skönt! Idag tog jag beslutet att jobba kvar som lärare resten av terminen då läraren i klassen blir borta året ut. Har funderat ett tag nu och kände att jag inte kunde låta klassen få ännu en lärare! Men det känns bra, har pratat mycket med min chef idag!

Tjejerna är här nu, nyduschade och mätta i magen efter tacos! Nu väntar de bara på att få gå och lägga sig...men inte före 20.00...de vaknar ju så himla tidigt annars! Mysigt att ha dem här!

Annars så borde jag plugga lite...ligger lite efte i läsningen så har en del att göra i helgen! För övrigt blir det rätt lugnt!

Det börjar dra ihop sig nu...på tisdag är det dags för åtgärd ett...är skitnervös, men försöker intala mig att det kommer att gå bra!!! Älsklingen har tagit ledigt och ska skjutsa mig...får ju inte köra bil efteråt. Ska bli skönt att få det gjort så att vi kan få fortsätta sen!!!

Trevlig helg!

Kram

Inga kommentarer: