onsdag 12 oktober 2011

Börjat bra!

Denna vecka har börjat bra och det är så skönt!!! Lite lugnare på jobbet och det märks...är inte alls lika slut om dagarna som jag varit de senaste veckorna så nu håller vi tummarna för att detta håller i sig!
Har haft mamma på besök några dagar så igår slutade jag faktiskt tidigt och umgicks med henne hela eftermiddagen!!! Var dock tvungen att åka till jobbet på kvällen och vara med på ett föräldramöte som faktiskt var helt ok! Det är tur att mamma och Kenny kommer upp nästa helg igen för det var så mysigt att ha henne här!!! Love you mum!!!
Igår kom beskedet att läraren jag vikarierar för blir bort hela terminen så jag skulle fundera på hur jag ville göra. Inte lätt med tanke på att jag hela tiden sagt att jag bara är vikarie till lovet, men jag har inte hjärta att låta eleverna få en vikarie till...så vi får väl se vad svaret blir senare idag...men det har ni säkert redan listat ut! Annars rullar allt på...mitt lilla ingrepp närmar sig...bör jag vara nervös? Vet inte faktiskt...funderar mest på hur ont det kommer göra både under ingreppet och efter. Vet att jag inte kan jobba den dagen, men hoppas innerligt att jag kan jobba dagen efter...sen ska vi bara vänta och längta till nästa steg!!!

Nu ska jag fortsätta rätta böcker innan morgonmötet börjar!

Kram

Inga kommentarer: