fredag 30 september 2011

Äntligen helg!

Det är redan och helg!!! Så skönt! Veckorna bara rusar förbi och man hinner knappt med någonting. Är fortfarande lärare och har alltid något att göra, det är knappt man hinner ta helg, men jag försöker verkligen att låta bli att jobba och bara vara ledig! Har verkligen behövt det de senaste veckorna!
Just nu känns det lite lättare...får sota för mitt misstag och har nu insett att det bara är att vänta, kan ju inte göra så mycket annat. Tycker dock att sjukvården är fruktansvärt seg...hur många veckor ska de ta för att hitta en tid? Jaja...nu ska jag inte gräva ner mig i det. Får njuta av att jag blev "moster" till en liten Diana i tisdags!!! Har dock inte fått träffa det lilla underverket än eftersom vi har haft fullt upp, men på måndag ska vi dit!!!

Idag tänker jag gå hem tidigt för vi ska åka till Motala!!! Ska bli så underbart att få träffa familjen igen!!! Som jag saknar dem!!! Tjejerna ska också med så det blir full bil ner! Och imorgon blir det fullt hus hemma hos mamma och Kenny då vi ska fira min morfar som har fyllt 80 år!!! Tror vi skulle bli runt 30 personer!!! Det tråkiga är att helgen kommer gå så fort...men då får jag längta lite tills min mamma kommer upp till oss en sväng och strax därefter kommer både hon och Kenny upp igen för att umgås med oss!!! Oktober blir en liten familjemånad!!!

Nu ska jag sätta fart och jobba så jag kan gå hem vid 14 med gott samvete!!! Trevlig helg!!!

Kram

Inga kommentarer: