söndag 25 september 2011

Skön helg!

Har haft en rätt bra helg! Lugn och skön och bara umgåtts med min underbara fru!!! Visst sjunker jag in i små tankar som drar mig neråt, men inte alls som i veckan. Känns skönt att faktiskt kunna va lite glad igen!!! Får tacka en underbar kollega som sa några bra ord till mig i fredags! Tack du vet vem du är!!!

Igår lördag var jag och frugan till Stockholm för att shoppa lite! Blev ett par byxor, en skjorta och en tröja samt ett par örhängen till mig! Anneli köpte ett par byxor! Sen köpte jag även en present till mormor! Ja just en ljusstake blev det också!!! Vi vara bara inne några timmar och sen kände vi att det var bra så vi tog bussen hem! Åkte upp en sväng till min svägerska och pratade lite! Vi åkte dock hem en sväng och åt lite mat innan vi begav oss till min svägerska igen och umgicks med henne hela kvällen! Mycket trevligt och lugnt! Satt och tittade på hennes mage och såg de små fötterna sparka...helt underbart! Nu kan den lill* titta ut vilken dag som helst!!! Längtar bara tills de blir min/vår tur!!!
Idag söndag har vi bara tagit det lugnt! Gjorde lite äreenden så idag har jag äntligen köpt ett par skinnstövlar!!! Nu kan vintern komma! Hittade även en tröja till på Åhléns! Har städat lite också och packat tjejernas saker till helgen! Pluggat och rensat garderoben samt plockat bort det mesta av alla sommarkläderna! Måste säga att vi har fått mycket gjort idag, men ändå tagit det lugnt! Det känns bra!

Nu ska jag lägga in mina skoluppgifter på kursens hemsida och sen bara slappa en stund innan det är dags för sängen igen! Nu vecka väntar!

Kram

Inga kommentarer: