söndag 18 september 2011

En härlig helg!

Det har varit en lugn och skön helg! Igår (lördag) var vi hos Lena i Vallentuna och hälsade på! Vi hade underbart väder så hela eftermiddagen tillbringades i deras härliga trädgård! Så mysig med en liten bäck som rinner rakt igenom!!! Tjejerna älskade att vara ute och lekte med lilla Nella! Det var så otroligt trevligt och roligt att träffa Lena igen och så Sara som också var där! En underbar eftermiddag!!! Tack tjejer!!!






Lena och Nella!




Lilla J byggde en snigelvärld!!! Tänk så roliga sniglar är!



Nella var ute och gick med sin skottkärra!


Soldyrkarna 1, 2 och 3!!!



Underbara tjejer!!!



Här har vi syskona Stedt!!! Nella är så otroligt charmig och så fick jag förmånen att sitta och mysa med lille Folke!!! Underbara barn!!!



Även J och S fick hålla Folke!!!




Josefine 6år!!!

Idag (söndag) fyller J 6år!!! Hon har själv, med hjälp av Anneli, gjort tårtan! De begav sig till affären efter frukosten och handlade! Till lunch fixade hon en pastasallad! Nu sitter hon och leker med sina presenter, en vetrinärbarbiedocka samt en liten häst!!! Snart ska vi äta hennes tårta!



Som sagt så har jag haft en lugn och skön helg! Den har fått mig att tänka på andra saker och inte gräva ner mig i det som gör mig deppig! Dock så finns de tankarna där och hoppar fram lite då och då! Och min längtan blev ju inte direkt minder av att sitta och mysa med Folke igår!!! Som jag längtar efter en egen!!!

Nu ska jag fortsätta mysa med min lilla familj!!!


Kram

Inga kommentarer: