måndag 5 september 2011

Hänt lite!

Det har visst hänt lite sen sist!
Dels har vi ju varit på vårt efterlängtade läkarbesök och nu är det verkligen dags snart! Måste bara göra en undersökning till så kan vi börja sen! Har fått ett litet piller till att äta varje dag, men vad gör det...ett mer eller mindre! Äter ju redan alla mina vitaminer mm varje dag! Lever iallafall just nu i ett litet lyckorus!!! Och längtar mer än någonsin!
Sen så är jag ju just nu tillförordnad lärare i årskurs 3 på vår skola då läraren i den klassen skadat sig. Lider med henne! Men samtidigt är det kul att få chansen och testa på det en längre period och jag känner redan nu att det är detta jag vill! Men helst så skulle jag vilja börja i en etta och följa den uppåt! Men ikväll är jag så trött så jag höll på att somna på toaletten så efter detta inlägg blir det sängen! Det har varit mycket att sätta sig in i och mycket att planera, men det ska nog bli bra! Ska träffa läraren i fråga och planera lite ihop med henne, kolla av lite vad hon vill att jag ska göra med eleverna och så där...jag menar vilka kapitel i de olika böckerna osv.

Helgen som var gick lite för fort! Torsdag-fredag förra veckan jobbade jag både i skolan och på fritids och det tog på krafterna vill jag lova, dessutom åkte jag på en rejäl förkylning, men det gick det också! I fredag blev även vårat fönsterbyte helt klart och det var så skönt att få upp gardiner och allt annat igen! Att bo i en röra är inte min grej! Vi har också haft tjejerna i helgen och det var så mysigt!!! En helt perfekt helg! Anneli fyllde även år så lite släkt var här på fika, både på lördagen och söndagen! Mycket trevligt!!! Ja helgen gick fort, men det är ju snart helg igen!!!

Nu ska jag gå och sova så jag orkar med morgondagen! Har en hel del att göra förutom att undervisa!

Kram

Inga kommentarer: