onsdag 31 augusti 2011

Motala!

Här kommer lite bilder från i helgen då jag var i Motala! På fredagen hade mamma tupperwareparty och det var mycket skoj och jag blev några kronor fattigare!
På lördagen bjöd vi ut våra mor -och farföräldrar jag och mina systrar! Vi åt på Rådhuskällaren i Vadstena och efteråt blev vi iallihopa hembjudna till farmor och farfar på lite fika! Det var så mysigt och trevligt att få umgås med dem på tu man hand och sitta och prata om sånt man aldrig hinner med eller vill berätta för alla på släktmiddagar! En helt underbar dag! På kvällen åkte vi hem till pappa och Kicki en sväng och det var också trevligt!
På söndagen åkte jag hem, men via Örebro där jag firade min svåger! Mamma och jag tog en även en runda på IKEA!
En superskön och mysig helg!!!


Lite bilder från restaurangen!


Farfar och farmor!


Morfar och mormor!





Mina kära systrar och min kära far!!!

Inga kommentarer: